GLS Szállítás 1 290.-
GLS Csomagpont 1190.-

ÁSZF

ÜZLETSZABÁLYZAT

Általános szerződési és felhasználási feltételek

Minden leendő vásárlóinkat kérünk hogy, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév:Kozma Balázs E.V
Székhely:6528 Bátmonostor, Rákóczi u. 13
Adószám:55606912-1-23
Elektronikus elérhetőség:hello@threeko.hu
Telefonos elérhetőség:+36 30 9577 672

A weboldalon szereplő termékeket, kizárólag házhoz vagy csomagpontba szállítva lehet megrendelni. Személyes átvételre, csak előzetes egyeztetés után van lehetőség.

A weboldalon minden esetben bruttó árak szerepelnek és azok a csomagolási költséget igen, a szállítási költséget nem tartalmazzák.

A termékek képei eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben csak illusztrációk. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Rendelési információk

A vásárlás történhet regisztrációval és regisztráció nélkül. 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik hétfőtől csütörtökig 9-16 óráig, pénteken 9-12 óráig. A 24órán belüli kiszállítást hétfőtől csütörtökig a 09:00-ig beérkezett és készleten lévő termékek rendelésénél tudjuk garantálni. Ezen időpontokon túl is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az általános teljesítési határidő a megrendeléstől számított 48 óra (ide nem értve a hétvégi és ünnepnapokat.)
A megrendelés állapota a weboldalon nyomonkövethető, a teljesítés megkezdésével, illetve annak folyamatával kapcsolatban külön értesítést nem küldünk. Amennyiben a megrendelés teljesítését követően tisztázandó kérdés merül fel, munkatársaink felveszik a kapcsolatot a megrendelővel a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés menete

  1. Lépjen be regisztrált adataival.
  2. A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba (a kosárba rakodhat belépés nélkül is, de rendelni csak belépett állapotban tud).
  3. A kosár mindenkori tartalma a jobb felső sarokban látható „Kosár” ikonra való kattintással megtekinthető.
  4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A megrendelés elküldésében a webáruház lépésről lépésre segítségére lesz.
  5. Ne feledje a személyes, számlázási, és szállítási adatok ellenőrzését, illetve szállítási/fizetési mód kiválasztását.
  6. Az adatok ellenőrzését és megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
  7. Megrendelése állapotát a továbbiakban belépést követően nyomon tudja követni.

A megrendelt termék/házhozszállítás díja fizetésének módja

Utánvétes fizetés:

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a számlával egyező módon tartalmazza a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt a megrendelő fizeti).
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Webáruházunk megrendeléseit a MPL és GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni

Bankkártyás fizetés menete és feltételei

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

Az ÁSZF megfelel a jogszabályokban előírtaknak

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Barion Zrt weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Barion Zrt fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják, valamint a kétlépcsős hitelesítést is a Barion Zrt végzi.

A Barion Zrt a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard és Maestro típusú kártyákat fogadja el.A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.A Barion Zrt a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a Barion Zrt hibaüzenetben közli a hiba okát.

Kártyabirtokos részéről felmerülő reklamáció benyújtásának módja és feltételei, árucsere módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanítása

Személyes bejelentés: telephelyünkön ( 6528 Bátmonostor, Rákóczi u. 13.)

Írásban:
a) postai úton: Kozma Balázs E.V. 6528 Bátmonostor, Rákóczi u. 13
b) e-mailben: hello@threeko.hu

A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.

Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges, az Ügyfélszolgálat megkéri a felhasználót, hogy a Szolgáltató költségére juttassa el a terméket az alábbi címre: 6528 Bátmonostor, Rákóczi u. 13

1.) Igénybejelentés tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja; hiba bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt igény.
2.) Futárt küldünk az Ön által megadott címre, előre egyeztetett napon (kérjük, hogy készítse elő a csomagot és ahhoz csatolja a számlát vagy annak olvasható fénymásolatát)
3.) A termék telephelyünkre történő megérkezése után jelzünk Önnek, ezt követően írja meg nekünk a bankszámlaszámot, melyre szeretné, hogy az összeget visszautaljuk.

A vásárlás értékének visszafizetését az Ügyfélszolgálat intézi, amelyre a csomag átvételétől számított 14 napon belül kerül sor.

Házhoz szállítás díjszabása

Bruttó 15 000 Ft rendelési érték felett a kiszállítás díjmentes!

Bruttó 15 000 Ft rendelési érték alatt a kiszállítás díja: Bruttó 1 290 Ft, Magyarország területén.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Forgalmazott termékeinkre az adott termék gyártója-importőre által megadott időtartamú garanciát vállalunk.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon, továbbá a számlán és weboldalunkon is megtalálható elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk címére (6528 Bátmonostor, Rákóczi u. 13) is visszaküldheti. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Információk
Az esetleges elírásokért további felelősséget nem vállalunk. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, erről viszont minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, a vevő ennek függvényében dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak: olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ; ha a termék kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Elállásnál az értékesítő nem téríti vissza az olyan megvalósult szolgáltatásokat, mint az utánvét kezelés, szállítás, vagy a csomagolás díja.

A hivatkozott kormányrendelet teljes terjedelmében elérhető itt: Jogtár

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges.)

Adatkezelés

A webáruház használata során a részünkre rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a vállalkozásunk alvállalkozója (pl. futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat vállalkozásunk megrendelés teljesítéséhez használja fel. A webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az hello@threeko.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Kozma Balázs E.V. fentebb részletezett általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Viszonteladó partnereink főszabályként a fent részletezett ÁSZF-ben foglaltak szerint jogosultak webáruházunk használatára, az alábbi eltérések figyelembevételével:

  • viszonteladó partnerek a regisztrált adataikkal történő belépést követően saját, személyre szabott áraikat fogják látni a termékeknél feltüntetve;
  • a kiszállítási opciók választása esetén az eddigi szállítási gyakorlatnak megfelelően továbbra is rendelkezésükre áll a Kozma Balázs E.V. saját gépkocsija, illetve üzletkötője általi kiszállítás választásának lehetősége;
  • a fizetés a felek korábbi megállapodásának megfelelő módon történik;
  • garanciális vagy elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásához módjukban áll igénybe venni az őket látogató üzletkötő kolléga segítségét.

Különleges esetek

Jelen hatályos ÁSZF rendelkezik azon különleges esetekről, melyeknél a megrendelés teljesítését megtagadhatja.

Ilyen esetnek tekinthető például amikor Vásárló rendszeresen nem veszi át a küldeményt, vagy azt a távollévő felek között kötött szerződéstől elállva rendszeresen visszaküldi és ezen cselekményével bizonyíthatóan kárt okoz. Vásárló tudomásul veszi, amennyiben sorozatosan kárt okoz úgy jogában van az érintett Vásárló megrendeléseit megtagadni.

Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

Heti akciónk